Cikel gledaliških esejev TAKOREKOČ

Sobota in nedelja, 27. in 28. 11 + 4. in 5. 12. ob 20.00 // IntimniOder.GT22 // VSTOPNICE

Vstopnina: 7 € / 5 € za otroke, dijake, študente, samozaposlene v kulturi in upokojence / 0 € za brezposelne in invalide

Število mest je omejeno. Poleg spletnega nakupa sprejemamo rezervacije na na rezervacije@moment.si. Rezervirane vstopnice je potrebno dvigniti najkasneje 15 minut pred predstavo.

Cikel gledaliških esejev Takorekoč predstavlja izvirna besedila v izvedbi avtoric in avtorjev.

Termin esej je v tem kontekstu uporabljen precej svobodno in označuje besedilo s teoretsko osnovo in jasno poudarjeno literarno dimenzijo, po možnosti obogateno z osebnimi konotacijami.

TAKOREKOČ PRVIČ / Četrtek, 9. 12. / 19h [VSTOPNICE]
Boštjan Narat: (Ne)dolžno domoljubje
Blaž Šef: Pet načrtov mikroglobalizacije

TAKOREKOČ DRUGIČ / Petek, 10. 12. / 19h [VSTOPNICE]
dr. Jerneja Ferlež (z Jurijem Drevenškom): Kieserjeva sekira ali kam z argumenti
dr. Mladen Dolar (z Blažem Šefom): Virus

TAKOREKOČ TRETJIČ / Sobota, 11. 12. / 19h [VSTOPNICE]
Filip Dobranić (z Matejem Recerjem): Vpoklic
dr. Renata Salecl (z Romano Šalehar): Samo paranoiki preživijo

+ vsem uprizoritvam sledi pogovor.



Kurator: Boštjan Narat
Koprodukcija: NOVA POŠTA (Slovensko mladinsko gledališče in Maska Ljubljana) in Moment Maribor
Podpora: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana, Mestna občina Maribor

Prvi tak esej je v okviru Dnevov slovenskega nacionalizma na Novi pošti pripravil Boštjan Narat sam, tokrat pa je k sodelovanju povabil še druge avtorje – tiste, ki so sposobni ustvariti dobro besedilo in ga potlej uprizoriti, z vsemi zadregami in omejitvami, ki jih to morda prinese. »Poanta je prav v tem, da poslušamo in gledamo avtorja, ki sam uprizarja svoj tekst. Tudi kantavtorji in kantavtorice niso nujno najboljši interpreti svojih pesmi, pa si kljub temu želimo poslušati ravno njih,« pravi Narat.

Izvedbo cikla Takorekoč nam je epidemija doslej že dvakrat preprečila. Jeseni 2020 je svoja eseja pred vnovičnim zaprtjem gledališč uspelo izvesti Filipu Dobraniću in Boštjanu Naratu, vendar ju bomo ponovili, saj s preostalimi tvorita zaključeno celoto.

 

 

 

Deli
PROGRAM
26. 05. - 20:00 // Apofenija/1 // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
28. 05. - 20:00 // Biti Don Kihot // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
05. 06. - 20:00 // Vito Weis: Slaba družba // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
06. 06. - 18:00 // Vito Weis: Slaba družba // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
Navkljub tisočletjem obsesivnega ukvarjanja z ženskim spolnim organom se postavlja vprašanje, koliko ga dejansko poznamo.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Godzilla Tribute Band je gledališče predmetov, kartonskih škatel, preprog in predvsem ljudi. Inspiracijo išče v punku, starih filmih in pretiranem patosu.
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Je boj neopaznih pridnih Slovencev kolektivni boj za skupno boljše ali zgolj tekma za oblast vodilnih figur?