Razsrediščenja #6

Sreda, 9. februar ob 20. uri // IntimniOder.GT22

1. Marko Jenič – violina, Nina Farič – elektronika, Izidor Leitinger – trobenta
2. Aleš Zorec – tolkala, Jure Praper – kitara, Andrej Kobal – Granurise

.

.

Aleš Zorec je bobnar ter glasbeni producent, rojen in maturiran na Ptuju. V času srednje šole
ter študija je veliko časa preživel z bendi, orkestri in priložnostnimi zasedbami. Izobraževal
se je na delavnicah pri številnih bobnarjih in tolkalistih (Seijiro Murayama, Zlatko Kaučič, pt.
Suresh Talwalkar, Klemens Marktl, Erich Bachtraegl, Nino Mureškič). Zadnja leta pa večino
glasbe ustvari za gledališke in plesne predstave in video. Sodeloval je z večino slovenskih
gledališč ter producentov za uprizoritvene umetnosti. V letih 2020 in 2021 je bil v
Etnohisteria world orchestra bobnar ter mentor za tolkala.

Marko Jenič je domači violinist, dejaven dejaven predvsem v polju svobodnih,
eksperimentalnih godb, kjer raziskuje zvocni potencial in osebni pristop do instrumenta.
Glasbeni izraz gradi z uporabo razlicnih načinov in tehnik igranja, zanima pa ga tudi preplet
zvočnosti z drugimi oblikami umetniškega izražanja. Je član septeta/kolektiva Oholo!

Izidor Leitinger je jazzovski trobentač, skladatelj in dirigent. Na svoji glasbeni poti je kot
skladatelj, aranžer in dirigent sodeloval s številnimi zasedbami in vrhunskimi glasbeniki v
Sloveniji in tujini. Kot skladatelja ga odlikuje poznavanje številnih glasbenih zvrsti, ki jih zelo
spretno uporablja in prepleta pri svojem orkestrskem ustvarajanju. Ne omejuje se na
tradicionalne zvočne palete in ritmične strukture ko dela z orkestri, temveč vedno ponuja
nove izzive, sveže kombinacije in z veseljem se pusti prežemati urbani glasbi z njenimi
nepredvidljivimi umetniškimi viri. V zadnjih letih je kot trobentač in aranžer v Parizu
sodeloval z legendo jazza Archie Sheppom in z njim nastopal na prestižnih jazz festivalih.

Nina Farič ali Kikiriki je že dvajset let dejavna v raznih glasbenih kolektivih. Najprej kot
vokalistka, kasneje kot inštrumentalistka in od leta 2009 kot solo noise izvajalka.
Osredotoča se na eksperimentiranje z v živo sproduciranim zvokom iz predvsem analognih
sintetizatorjev in podobni naprav. Izdala je številne solo in kolaboracijske izdaje pri nas in v
tujini. http://kikiriki.bandcamp.com/

Andrej Kobal je improvizator, skladatelj in oblikovalec zvoka, ki deluje na raznolikih
področjih glasbenega in multimedijskega ustvarjanja. V svojih nastopih uporablja po meri
narejene zvočno oblikovane koncepte, kot je na primer GranuRise, ki jih razvija v
programskem okolju Max MSP. V živih nastopih ne uporablja vnaprej pripravljenih struktur
ali vzorcev, temveč mase zvokov, ki mu dopuščajo nepredvidljivo interakcijo, ter
raziskovanje znotraj njih.

Jure Praper je domači kitarist, ustanovitelj jazz rock zasedbe Munchmellow iz devetdesetih.
Med leti 2003 in 2008 sodeluje pri snemanju glasbe za plesno gledališke predstave Kdo me
riše, Pepperoncino, Che Guevara, Wo Lebst du Denn?,…. V istem obdobju z zasedbo SUR
posname dva albuma (Na Jug, Druga Stran). Glasbeno sodeluje s številnimi zasedbami
raznovrstnih glasbenih žanrov, kot so Cynicism Management, Ray Kosmic and his Porn
Groove Crew, Last Legs, Koroška deželna jazz kolekcija, Milan Kamnik, DITKA in Feri Lainšček,
Feel the Phill Colins… Kot redni sodelavec koncertnih ciklov JAZZ RAVNE sodeluje v številnih
domačih in mednarodnih zasedbah (Zbudimo kralja matJazza, Sobe, Via ad Infinitum, Los
Ninos de Nunca, Viva Jazz Forma, La Correira, Moonshiners, …). V zadnjem času pa se
posveča predvsem svoji avtorski zasedbi LIQUID CARPET.

Cikel Razsrediščenja stremi k spodbujanju glasbenega dogajanja v lokalnih prostorih in povezovanju le-teh z geografsko širšo sceno. V letu 2021 se v koprodukciji z GT22 podajamo v Maribor.
Skupni imenovalec vseh sodelujočih je brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Razsrediščenja tvegajo nepreverjene kombinacije, ki zagotavljajo živost in nepredvidljivost, predstavljajo izziv pestri sceni in jo s tem silijo v vedoželjno soočenje same s seboj.
Izpostavljanje domačega glasbenega ustvarjanja je ključnega pomena za zavedanje o aktivnosti in bogastvu lokalnega raziskujočega delovanja, pa tudi za redno preverjanje in reflektiranje.
Cikel tako ponuja možnost za vpogled v sodobne prakse eksperimentalnega značaja. Gre torej za pomemben segment v celovitem in sistematičnem vzpostavljanju okolja za informirano in razmišljujočo glasbeno prakso.
Z izborom ustvarjalcev, izvajalcev in vsebin nameravamo spodbujati trajnejše sodelovanje in kontinuiteto.

Programski vodja mariborskih Razsrediščenj je Igor Bezget.

Zavod Sploh v soprodukciji z GT22.

Deli
PROGRAM
26. 05. - 20:00 // Apofenija/1 // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
28. 05. - 20:00 // Biti Don Kihot // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
05. 06. - 20:00 // Vito Weis: Slaba družba // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €
06. 06. - 18:00 // Vito Weis: Slaba družba // predstava
Vstop: 7 € / 5 € / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
Navkljub tisočletjem obsesivnega ukvarjanja z ženskim spolnim organom se postavlja vprašanje, koliko ga dejansko poznamo.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Godzilla Tribute Band je gledališče predmetov, kartonskih škatel, preprog in predvsem ljudi. Inspiracijo išče v punku, starih filmih in pretiranem patosu.
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Je boj neopaznih pridnih Slovencev kolektivni boj za skupno boljše ali zgolj tekma za oblast vodilnih figur?