Prestavljeno – KVARTET

Več o nadomestnih terminih kmalu na: https://www.borstnikovo.si/

Heiner Müller: KVARTET
Produkcija VI. semestra DI, GLR in DSU UL AGRFT v okviru 55. Festivala Borštnikovo srečanje (sklop Študentsko gledališče)

Zdi se, da je Heiner Müller že s prvo in edino didaskalijo v tekstu Kvartet povzel velik del svojih pogledov na svet in zgodovino. Didaskalija med časom pred francosko revolucijo in časom po tretji svetovni vojni postavlja poševnico. Eno ali drugo, tik preden se zgodi ena najbolj slavnih revolucij ali po tretji svetovni vojni, ki danes nosi prizvok konca sveta, saj gre za isto stvar. Takšno vzporejanje dveh radikalnih obdobij izničuje njuni lastni radikalnosti, zavrača spremembo in briše njuno posebnost.
Pri pisanju Kvarteta je Heiner Müller izhajal iz romana v pismih Nevarna razmerja, ki ga je leta 1782 kot svoje edino literarno delo napisal Pierre Choderlos de Laclos. Izbor materiala je zanimiv in na prvi pogled nima dosti zveze s siceršnjimi Müllerjevimi obravnavanimi problematikami. Med časovnim okvirjem in dramsko situacijo, igro markize de Merteuil in vikonta de Valmonta (osrednjih likov iz Nevarnih razmerij), pa se prav z njuno navidezno kontradiktornostjo vzpostavlja eno najprepoznavnejših razmerij Müllerjeve dramatike, radikalizirana oblika odnosa homo homini lupus.// Iva Š. Slosar

Projekt Kvartet zaokrožujeta razstava Kakšna plodna predstava: muzej naših ljubezni in delavnica Kako ravnati s tem strojem.

Izvedbi 18. oktobra 2020 sledi pogovor z ustvarjalci.

Režiserka: Živa Bizovičar
Dramaturga: Iva Štefanija Slosar in Nik Žnidaršič
Scenografka: Nika Curk
Kostumografka: Nina Čehovin
Oblikovalca zvoka: Matej Kastelic in Melani Popit
Svetovalec za dramaturgijo: Aljoša Lovrić Krapež

Zasedba: Lea Mihevc in Blaž Dolenc

Mentorji
Dramska igra in gledališka režija: doc. Branko Jordan in izr. prof. Jernej Lorenci
Dramaturgija: doc. dr. Blaž Lukan in izr. prof. dr. Tomaž Toporišič
Scenografija: izr. prof. mag. Jasna Vastl
Kostumografija: red. prof. Janja Korun in asist. mag. Tina Kolenik
Jezik in govor: asist. dr. Nina Žavbi

Premiera: oktober 2020, Intimno zaodrje GT22
Predstava traja 75 minut in nima odmora.

Produkcija: Akademija za gledališče, radio film in televizijo in Festival Borštnikovo srečanje
V sodelovanju z: Moment in GT22

Projekt sta finančno podprla Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Maribor.

Deli
PROGRAM

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
V tujini nas prepoznavajo kot narod čebelarjev. Vendar, ali vemo kako čebele živijo?
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
Navkljub tisočletjem obsesivnega ukvarjanja z ženskim spolnim organom se postavlja vprašanje, koliko ga dejansko poznamo.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Godzilla Tribute Band je gledališče predmetov, kartonskih škatel, preprog in predvsem ljudi. Inspiracijo išče v punku, starih filmih in pretiranem patosu.
Intimni oder
Iskanje osebnosti Slovenije v evropskem pogledu in druga vprašanja, ki bodo ustvarila našo potico, ki je seveda brez rozin.
Intimni oder
"Pravica je edini svetilnik, ki naj orientira razbito ladjo človeštva iz divjih valov nasilij, krivic in obupov” – Srečko Kosovel.
Intimni oder
Je boj neopaznih pridnih Slovencev kolektivni boj za skupno boljše ali zgolj tekma za oblast vodilnih figur?