Heroj 2.0 – predstava vseh predstav – razprodano!

Torek, 6. november ob 20.00//IntimniOder.GT22//

Vstopnina: 6 € / 4 € za dijake, študente, samozaposlene v kulturi in upokojence / 0 € za brezposelne

Naslov Predstava vseh predstav je zamišljen kot vodilo raziskave. Narediti predstavo, ki je v osnovi namenjena temu, da postavi igralca na goli oder in ga izrabi, do zadnje kapljice znoja. Njegovo bistvo, vse kar zna in kar zmore. Na kakšen način dokazati svojo vrhunskost, svojo vrednost, svoj talent? Igralec današnjega časa mora obvladati vse prvine in veščine umetniškega ustvarjanja bolj kot kadarkoli prej. Znati mora vse in to dobro. Kot je človek v sodobnem času “multitasker”, je tudi igralec soočen s tem, da svoje polje razmišljanja in umetniškega izraza širi na vse strani. V vseh formah in zmožnostih. Psihološko preigravanje vloge in ponotranjenje teksta je premalo. Razumevanje konteksta predstave, situacije, lika ne zadostujejo več. Transgresivna dejanja in subverzivni prijemi niso dovolj. Če nimaš te širine te povozi čas. Brez tega si povprečnež, prinašalec pisem, gužva.

Več na: https://gt22.si/heroj-2-0-predstava-vseh-predstav/

Deli
PROGRAM

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
Herojska bitka s časom, minevanjem in smrtjo. Komedija.
Intimni oder
Popotovanje planinca po vrhovih slovenske transverzale, hvalospev materi in očetu, Sloveniji in slovenstvu.
Intimni oder
Predstava, ki mora tako zelo nujno komunicirati z nami, da ne »izbira« besed.
Intimni oder
PREMIERA! Nenavaden potep skozi psihedelični svet neskončnih stopnišč in neštetih nadstropij se spremeni v neuspešen poskus pobega pred bolečimi vprašanji.
Intimni oder
PREMIERA! Kurbenhaus. Ena predstava, štiri telesa, ki ne pomenijo nič več kot blago.
Intimni oder
Sreda, 19. 2. 2025 / 20:00 / Elena Kakaliagou, Marina Tantanozi + Kikiriki, Asja Grauf
Intimni oder
Lutkovna predstava Zvitorepčevega lutkovnega paragledališča, ki je nastala po motivih zgodb o Butalcih Frana Milčinskega
Intimni oder
Umetnica in umetnik bosta pred občinstvom predstavila četrti poskus performativnih možnosti razstave in gradnje razstave kot performansa.