B U M !

Ponedeljek, 1.10 ob 20.00//IntimniOder.GT22

Vstopnina: 6 € / 4 € za dijake, študente, samozaposlene v kulturi in upokojence / 0 € za brezposelne

Eden ključnih dogodkov za moderno preučevanje človeka in družbe je bil dialog dveh mislecev, ki odmeva vse od 17. stoletja naprej. Descartes je ločil zavest od telesa, medtem ko je Spinoza menil, da sta um in telo neločljiva. In tako je izmenjava argumentov sprožila neustavljiv plaz, ki je za 350 let v ospredje pahnila znanstveno metodo, subjektivni pogled na svet pa je obveljal kot neprimeren in nezanesljiv za preučevanje stvarnosti. Ljudje smo bili zgolj zunanji opazovalci, oddvojeni od vesolja, dokler Einstein ni pokazal, da meritve, od katerih je odvisen obstoj vse znanosti, niso neosebni dogodki, temveč so človeška dejanja izvedena v določenem času in prostoru in še kako odvisna od opazovalca. Skoraj istočasno še ena teorija ovrže osnove znanstvene paradigme. Kvantna fizika na glavo postavlja resničnost vsakodnevnega izkustva, kjer logika in zdrav razum odpovesta. Lahko sem tukaj in me istočasno ni, lahko sem delec in valovanje obenem, kriv in nedolžen, živ in mrtev …

Več na https://gt22.si/b-u-m/

Deli
PROGRAM

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
Herojska bitka s časom, minevanjem in smrtjo. Komedija.
Intimni oder
Popotovanje planinca po vrhovih slovenske transverzale, hvalospev materi in očetu, Sloveniji in slovenstvu.
Intimni oder
Predstava, ki mora tako zelo nujno komunicirati z nami, da ne »izbira« besed.
Intimni oder
PREMIERA! Nenavaden potep skozi psihedelični svet neskončnih stopnišč in neštetih nadstropij se spremeni v neuspešen poskus pobega pred bolečimi vprašanji.
Intimni oder
PREMIERA! Kurbenhaus. Ena predstava, štiri telesa, ki ne pomenijo nič več kot blago.
Intimni oder
Sreda, 19. 2. 2025 / 20:00 / Elena Kakaliagou, Marina Tantanozi + Kikiriki, Asja Grauf
Intimni oder
Lutkovna predstava Zvitorepčevega lutkovnega paragledališča, ki je nastala po motivih zgodb o Butalcih Frana Milčinskega
Intimni oder
Umetnica in umetnik bosta pred občinstvom predstavila četrti poskus performativnih možnosti razstave in gradnje razstave kot performansa.