Razsrediščenja.MB

5.10. ob 20h / oderGT22
 
Mojca Zupančič – tipke
Vesna Godler – glas
Elvis Homan – bobni
Baishali Sarkar – sitar
Stojan Kralj – bas kitara
 
Mojca Zupančič je pianistka, improvizatorka in intermedijska umetnica, ki preko improvizacije, metodologije in pris(o)tnosti išče stičišča med svojskostjo in normativo. Nastopa in deluje v različnih kolektivih širom Evrope. Trenutno zaključuje študij jazz klavirja na Prince Claus Conservatorium v Groningenu na Nizozemskem. Mojca je prejemnica štipendije Ministrstva za kulturo.
 
Vesna Godler je vokalistka in basistka dua All Strings Detached, s katerim je do sedaj posnela tri albume, Heavy Rain (2014), There’s Something Painful About The Pearls (2017), Septet (2020). Je tudi članica gledališko-pevskega zbora Ups!, ki ga vodi Tea Vidmar, in orkestra Olfamoštvo pod taktirko Andreja Fona – Olfamoža. Samostojno nastopa v različnih glasbeno-umetniških projektih v polju alternativne in eksperimentalne glasbe. Čeprav kot improvizatorka ne nastopa pogosto in nam je skoraj nepopisan list, vsakič navduši s prezenco in predanostjo trenutku.
 
Elvis Homan je bobnar, ki živi in dela v Rotterdamu. Je ustanovitelj kvarteta Quartzite (Contemporary Classical/Jazz), ki je prejel 2. nagrado na Erasmus Jazz Prijs in član Marco Apicella Trio, ki je prejel prestižno 1. mesto na tekmovanju Leiden Jazz Award 2017. Elvis že nekaj let uspešno gostuje po festivalih v Evropi. Trenutno študira Live Electronics/Moderne Kompozicije na konservatoriju v Amsterdamu, vodi cikel koncertov v rotterdamskem Worm-u, leta 2020 pa je ustanovil rotterdamski orkester eletrofonskih improvizatorjev, REIO. Osredotoča se na programsko okolje Ableton Live ter Max/Msp in povezavo akustičnih bobnov z modularnim sistemom sintetizatorjev.
 
Baishali Sarkar je rojena v Zahodnem Bengalu v Indiji. Od otroštva se je učila hindustanske klasične in različne zvrsti tradicionalne indijske glasbe. Preden se je naselila v Mariboru, je 7 let živela v Barceloni in poleg izvajanja različnih zvrsti indijskih regionalnih pesmi našla svojo strast v petju tradicionalne glasbe v več kot 25 jezikih iz različnih delov sveta.
 
Stojan Kralj je akademski glasbenik, ki je zaključil študij kitare na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri Tomažu Rajteriču. Kot glasbenik, producent, aranžer, kitarist in basist in učitelj kitare je aktiven na Konservatoriju za glasbo in balet Maribor. Od 80. let je dejaven v mnogih projektih. Posnel je 2 LP-ja z Gasmax, CZD ter multimedijski projekt Trak z Otom Rimelejem, Andrejem Trobentarjem in Vojkom Aleksičem. Je basist pri skupini Inside z Miranom Stergulcem in Petrom Šorgom. Skupaj z Borutom Praperjem v skupini Juice Connection je ustvarjal glasbo za plesne predstave Branka Potočana, Dušana Teropšiča in Sebastijana Stariča, Nicka Pickarda, Tanike Šajatovič. Prav tako vodi glasbene delavnice, sodeluje kot svetovalec, koproducent, glasbenik pri mnogih glasbenih projektih: Na lepem prijazni, SUR, Cynicism management, Rukola, Mascara, Rokerji pojejo pesnike, Helika.
 
Ob otganizaciji in podpori Zavoda Sploh ter pomoči iLabGT22, Mestne občine Ljubljana in Maribor ter Ministrstva za kulturo. 
Deli
PROGRAM
20. 04. - 20:00 // Pod kontrolo // predstava
Vstop: 8 € / 5 € / 0 €
11. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
12. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
24. 05. - 20:00 // Dobra družba // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

GT22
Koprodukcija Moment in Lutkovno gledališče Maribor. Po eni uri z nami boste pripravljeni na konec. Vsega.
GT22
Avtorska predstava kolektiva REAKTOR.
GT22
Moment napoveduje deveto sezono na Intimnem odru
GT22
Apofenija obdeluje vse, kar je neoprijemljivo, neubesedljivo, neulovljivo. Na 12. Bienalu lutkovnih ustvarjalcev.
GT22
Pedro Moldão in Miranda Trnjanin sta opravila genski test, raziskala sta svojo preteklost in na odru bosta poskušala razumeti, kje sta se njuni osebni zgodbi križali.
GT22
Sodobno-plesna predstava eksperimentalnega flamenka. V sklopu festivala Platforma sodobnega plesa.
GT22
Danes šteje samo zmaga. Zgodovina si zapomni zgolj tiste, ki so na vrhu. Ostali so le statisti.
GT22
»Deep Purple« je puščava ambicij, polna potenciala doživljanja lepote.