Heroj 4.0 – Business as Usual


Po predstavi sledi pogovor.

Vstopnina: 8 € / 5 € študentje, dijaki, samozaposleni v kulturi, upokojenci / 0 € brezposelni, invalidi

Vstopnice: https://moment.si/samopostrezna

A tebi je to v redu?
Promo tekst?
Ja …“
Ne.“
Dobro, greva korak za korakom.“
OK, dajva zbrisat, kar imava, in začniva še enkrat.“

Heroja sta se ponovno znašla pred bitko svojega življenja. Združila sta moči in medsebojno borbo odložila na stran. Ne borita se več za publiko. Ali proti njej. Borita se skupaj s publiko: za vsebino, za smisel in za čas.

Meni se zdi to dovolj.“
Valjda, to je promo tekst.“
Tako. Samo pritegnit te mora, da si rečeš: To pa moram it pogledat.“

Ko si enkrat na odru, se ga ne rešiš. Ne moreš se mu izogniti. Spustili smo se v igro, katere pravila so tako enostavna, absolutna in neizprosna, da se ne moreš skriti in ne moreš skrivati. Ali imamo kaj za povedati ali pa „glumimo“.

Zdaj pa morava pazit, da ne bova preveč izdala.“
Ja, ne sme bit to ta napovednik, ki ti vse pove.“
V smislu, da govoriva o smrti in dvomu pa minevanju?“
Ja, to mora ostat za predstavo.“
Čeprav nekaj še vseeno rabiva.“

Od te točke naprej gre samo za to, ali se nam bo izplačalo. Čas, ki ga bomo preživeli skupaj, je namreč omejen. Vsem nam se izteka. Še bolj iskreni moramo biti. Še bolj moramo premisliti. Še bolj drzno moramo poskusiti.

Kaj pa vem. Ko ga preberem, je tak splošen.“
Ja, se strinjam. To so floskule.“
Dobro, tega zbriševa.“
Ja, za promo tekst je dovolj. Za več bo pa gledališki list.“

Gledališče je prostor, v katerem si moraš vsebino izboriti, v katerem si moraš pozicijo izrekanja zaslužiti. Če zmanjka vsebine, zmanjka herojev. Ni prostora za dvom. Vsi se zavedamo, kje smo, vloge so razdeljene, konsenz je sklenjen. Mi smo na tej strani, vi na oni. Naj se igra začne.

Business as usual.

Naslov ti štima?“
Predstave?“
Ja.“
Zdaj potrebujemo samo še publiko.“

 

Avtorja in igralca: Uroš Kaurin in Vito Weis

Dramaturgija: Katarina Stegnar

Video: Boris Bezić

Glasba: Lea Čehovin

Oblikovanje plakatov in gledališkega lista: Ivian Kan Mujezinović in Mina Fina / Grupa EE

Urednica gledališkega lista: Tery Žeželj

Oblikovanje majic in prodajnega plakata: Toni Soprano Meneglejte

Oblikovanje svetlobe: Gašper Bohinec

Tehnično vodenje predstave: Gašper Bohinec in / and Grega Mohorčič

Fotografija: Ivian Kan Mujezinović, Andrej Firm

Video trailer: Nejc Vehovec

Izvršna produkcija: Nika Bezeljak, Anamarija Nađ in Anja Pirnat, Barbara Zonta

Odnosi z javnostmi: Anamarija Nađ, Paulina Pia Rogač in Tina Malenšek

Premiera: 13. 10. 2023, Intimni oder GT22, Maribor // 1. 12. 2023, Gledališče Glej, Ljubljana (prenovljena premiera)

Trajanje: 80 min

Produkcija: Moment, Gledališče Glej

Rezidenčna koprodukcija: Hiša kulture (Celje)

Festivalska koprodukcija: Desirée Central Station (Subotica), TESZT Festival (Timisoara)

S podporo Ministrstva za kulturo RS, Mestne občine Maribor in Mestne občine Ljubljana / Supported by Ministry of Culture, Municipality of Maribor and Municipality of Ljubljana

 

 

 

Več informacij o predstavi TUKAJ.

Deli
PROGRAM
18. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 12 / 9 / 0 €
21. 05. - 19:00 // Slovenska transverzala // predstava
Vstop: 12 / 9 / 0 €
22. 05. - 21:00 // Oratoria // predstava
Vstop: 12 / 9 / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

GT22
Koprodukcija Moment in Lutkovno gledališče Maribor. Po eni uri z nami boste pripravljeni na konec. Vsega.
GT22
Avtorska predstava kolektiva REAKTOR.
GT22
Moment napoveduje deveto sezono na Intimnem odru
GT22
Apofenija obdeluje vse, kar je neoprijemljivo, neubesedljivo, neulovljivo. Na 12. Bienalu lutkovnih ustvarjalcev.
GT22
Pedro Moldão in Miranda Trnjanin sta opravila genski test, raziskala sta svojo preteklost in na odru bosta poskušala razumeti, kje sta se njuni osebni zgodbi križali.
GT22
Sodobno-plesna predstava eksperimentalnega flamenka. V sklopu festivala Platforma sodobnega plesa.
GT22
»Deep Purple« je puščava ambicij, polna potenciala doživljanja lepote.
GT22
“Odlična umetnost neizbežno soustvari prostor za lastno parodijo.” Mare Bulc