Radijska delavnica z Evgenom Bavčarjem

Sreda, 15. januar ob 10.00

Zavod Razvoj Maribor in Zvitorepčevo lutkovno paragledališče skupaj z Radiem Maribor in skupnostjo GT22 pripravljata niz šestih okroglih miz – enournih radijskih delavnic na temo “Razmislek (mladih) o vključevanju invalidov, hendikepiranih v krog našega vsakdanjega življenja”, s spremljevalnim kulturnim programom.

.

PROGRAM:

10.00 / Dan odprtih vrat Fotografskega muzeja Modrinjak GT22
10.00 / Kozlovska sodba / Zvitorepčevo lutkovno paragledališče / #IntimniOder
11.00 / Pogovor z dr. Evgenom Bavčarjem, slepim fotografom in filozofom / Knjižnica.GT22
12.00 / ogled razstave Katja Goljat: Slovenjgradčani / Avla.GT22

Na radijski delavnici sodelujejo učenci 4. razreda OŠ Prežihovega Voranca iz Maribora, ravnateljica Barbara Pernarčič, svetovalna delavka Božena Krivec, učiteljica Polona Gostenčnik in zaposleni invalidi – igralci, lutkovni animatorji Zvitorepčevega lutkovnega paragledališča.

.

Dr. Evgen Bavčar je otroštvo preživljal v Lokavcu pri Ajdovščini. Ko je pri enajstih letih v nesreči oslepel, je šolanje nadaljeval v Zavodu za slepo in slabovidno mladino v Ljubljani; po šolanju na gimnaziji v Novi Gorici se je vpisal na Filozofsko fakulteto v Ljubljani ter 1972 diplomiral iz zgodovine in filozofije. Po šestmesečnem poučevanju na gimnaziji v Novi Gorici (1972) je s štipendijo francoske vlade nadaljeval študij filozofije in estetike na Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne. Magistriral je 1973 (Umetnost in družba v sodobni francoski estetiki), doktoriral 1976 (Estetika Blocha in Adorna). Od 1976 je bil znanstveni sodelavec na Centre National de la Recherche Scientifique v Parizu. Od 1982 ima francosko državljanstvo. 1988 je bil uradni fotograf pariškega Meseca fotografije (Mois de la Photo) in imel prvo samostojno razstavo. Odtlej je redno razstavljal (mdr. Tokio, Carigrad, Berlin, Praga, Montreal, Ljubljana, Ajdovščina), vodil seminarje in delavnice o fotografiji ter predaval na mednarodnih srečanjih. Po upokojitvi 2012 živi med Lokavcem in Parizom.

Deli
PROGRAM

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Dobre prakse
Jernej Trebežnik o absurdnosti merjenja delovnega časa v umetnosti.
Dobre prakse
Minimalno kartiranje scene kot relacionarnega in dinamičnega polja, ki se oblikuje skozi boje.
Dobre prakse
Brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Dobre prakse
»Umetnik je inovator prostorov. Oblikuje in uteleša prostore, ki so bili pred tem nemogoči, nezamisljivi …«
Dobre prakse
Brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.
Dobre prakse
Visoke grede so zadnja leta postala resen hit med vrtičkarji.
Dobre prakse
Podpisan obrazec lahko oddate tudi v GT22. Podpisi se zbirajo do 20. maja.
Dobre prakse
Brezkompromisni spust v eksperimentalne poizkuse in iskanje novih glasbenih vsebin, tem in oblik.