#intervencija4: Mina Fina: Vztrajno trdno in obenem krhko

Spletno intervencijo lahko obiščete na spletni strani: https://intervencija4.cargo.site/

Izhodišče za Intervencijo v avli GT22 so risbe, kolaži in izrezki, ki so nastali namesto pisanja dnevnika v času ustavitve javnega življenja. Risba, kot primaren in najbolj oseben zapis, zavzema v mojih delih osrednje mesto. Razvijam lasten slog mehkih potez, kombinacije črnin in šrafur in poetičnih, včasih melanholičnih intimnih motivov. Podobe združujem in dopolnjujem s pisanjem, pri čemer z zabrisanim avtorskim rokopisom ustvarjam vzdušje osebnega in izpovednega. Vztrajno trdno in obenem krhko predstavlja grobo povečane fragmentirane silhuete teles v kompoziciji, ki jo dopolnjujejo intervencije na stenah galerije.
—-
melanholija, odtujenost, absurd, kuga, kam pa kam veseli popotnik?
—–
Mina Fina (1978) v svojem umetniškem delu raziskuje risbo, ilustracijo, animacijo in video ter prehajanje med temi mediji, velikokrat v končni obliki prostorske instalacije. Izdala je več izvirnih avtorskih publikacij, zinov in knjig umetnika. Je samostojna grafična oblikovalka, ilustratorka in vidžejka, članica oblikovalske grupe Ee, avdio-vizualnega kolektiva Your Gay Thoughts in neformalne umetniške skupine Riso Paradiso. Od leta 2008 redno razstavlja na samostojnih in skupinskih razstavah doma in v tujini.

#INTERVENCIJE nastajajo v produkciji Ustanove Fundacije Sonda ob podpori Mestne občine Maribor, GT22 in Studia 12:22.

Deli
PROGRAM
20. 04. - 20:00 // Pod kontrolo // predstava
Vstop: 8 € / 5 € / 0 €
11. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
12. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
24. 05. - 20:00 // Dobra družba // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Avla
Avla
predstavitev knjige »Rožengrunt« z Matejo Ratej
Avla
8. 2. 2024, 17:00 → 22:00
Avla
zvočna kompilacija 2013-2023
Avla
skupinska razstava
Avla
Brezplačni kulturni posvet, neformalno izobraževanje in prikaz gledališkega dela v javnem prostoru