TATOVI PODOB PREDSTAVLJAJO: ŽIVLJENJA IN SMRTI HPD-JA

Sreda, 4. december ob 20.00 // IntimniOder.GT22

.

Intimni double-bill: z vstopnico od predstave brezplačen ogled premiere filma Človek s senco v IntimnemKinu v četrtek, 5. decembra ob 19. uri

Vstopnina: 7 € / 5 € za dijake, študente, samozaposlene v kulturi in upokojence / 0 € za brezposelne

Število mest je omejeno. Rezervirane karte je potrebno dvigniti najkasneje 15 minut pred predstavo.

Rezervacije sprejemamo na: rezervacije@moment.si

.

.

Dr. HPD: O lajšanju ADHD-ja

HPD se bliža štiridesetim. Kriza srednjih let je na obzorju.
Boji se, da se mu bo utrgalo, medtem ko lovi ravnotežje na tankem in ostrem robu med moralo in zloglasnostjo.
Zase pravi, da je mnoštvo, zato mu v iskanju lastne avtentičnosti vedno spodleti.
Je neodločna mucica, ki se ji je med mijavkanjem na vroči pločevinasti strehi končno posvetilo, da je pot v pekel tlakovana z dobrimi nameni.
Sovraži streho in sovraži pot…
Počuti se kot zajec, ki ga je oslepila bleščavost pobožnih želja.

Predstava je primerna tudi za angleško govoreče občinstvo.

.

Redni, modularni, presenetljivi, nikoli isti in predvsem umetniško-družabni večer Tatovi podob so v različnih oblikah sodelovanja vzpostavile sodelavke in sodelavci skupine Feminalz. Z večerom tehnoburleske kontinuirano nastajajo novi umetniški prispevki, komentarji in sporočila, s katerimi neposredno nagovarjajo gledališko in klubsko občinstvo in razvijajo tematske bloke, like ali zgodbe, ki se postopoma vzpostavljajo in odkrivajo gledalcem svoje bivanje. S serijo “Tatovi podob predstavljajo” članice in člani skupine podrobneje pogledajo v življenje enega od tehnoburlesknih likov. Po Urški Vohar (Matilda in njene žemljice, 2017) se v samostojnem večeru kot drugi predstavlja Loup Abramovici, ki nastopa pod umetniškim imenom HPD (Hormonal Pertubator in Decay / Hormonski motilec v razkroju).

.

.

Odlomek iz kritike:
“Življenja in smrti HPD se osredotoča na dve krovni dimenziji umiranja – prva je individualna, ki pa se že zajeda v kolektivno oziroma družbeno. Tematiko skrči na prepoznavni globalni kontekst, na politična razmerja v ZDA, Loup Abramovici pa prevzame vlogo prve dame Melanie, ki ji/mu asistirata dva teoretska škrata, Žižek in Peterson. Ana Čigon in Nataša Živković svoja lika imitatorsko že skoraj presežeta v preciznosti gestikulacije in vizualne podobe ter drobnih ciničnih nastavkih teoretskega mlatenja. (…) Čeprav gre na prvi pogled za pikro posnemanje prve dame, postane igra postopoma pretresljiv prikaz njene tragične ujetosti v napore nenehnega igranja vloge. Izvrsten Abramovici z uprizarjanjem Melanie tako izvaja »nastop« na več ravneh; najprej v osebnem odnosu do nje, nato v sklopu fiktivnega lika in navsezadnje v razmerju ponotranjene igre, ki jo resnična Melania izvaja v odnosu do sveta. (…)”

Zala Dobovšek, Dnevnik

.

.

Loup Abramovici (1979) je odraščal med Portugalsko in Francijo, od leta 2010 živi in ustvarja v Sloveniji. Izobraževal se je na C.N.D.C d’Angers ter na C.C.N. de Montpellier. Kot vsestranski plesalec in performer je sodeloval z Meg Stuart, Vero Mantero, Loicom Touzéjem, tandemom Mustapha Kaplan & Fillis Sizanli, Antonijo Livingstone, Remyjem Heritierom, Majo Delak, Baro Kolenc, Malo Kline, Matijo Ferlinom in številnimi drugimi. Med leti 2010 in 2015 je razvijal svojo avtorsko prakso s Tejo Reba, s katero sta soustvarila več predstav, instalacij, performansov in akcij (Bela kocka/črna škatla, 650 izkušenj, Izgubljeni (k)raj ter Welcome to Paradise (kolektiv O-JEJ / EAT-ART); Danes je jutrišnji dan in Delo iz ljubezni. Redno sodeluje z gledališkim kolektivom Via Negativa in Bojanom Jablanovcem ter z glasbenikom Tomažem Gromom v avtorski performativni seriji Obetavno!. Leta 2013 je za svoje odrsko ustvarjanje prejel Nagrado Ksenije Hribar v kategoriji plesalec/performer, ki jo podeljuje Društvo za sodobni ples Slovenije. Loup Abramovici je sodelavec v več produkcijah zavoda Emanat in redni član skupine Feminalz, kjer kot odrski lik H.P.D. nastopa v tehnoburleski Tatovi podob od leta 2013.

.

Kolofon

Koncept in izvedba: Loup Abramovici (HPD)
Soavtorstvo in izvedba: Nataša Živković, Ana Čigon
Kostumi: Urška Recer
Maska: Tina Prpar (Tinka Pobalinka)
Glasbena montaža: Luka Prinčič
Oblikovanje svetlobe in tehnično vodstvo: Peter Šanović
Foto dokumentacija: Nada Žgank
Video dokumentacija: Hana Vodeb
Prevodi: Katja Kosi
Izvršna produkcija: Sabina Potočki
Produkcija: Emanat
V sodelovanju: Klub Gromka, AKC Metelkova mesto
Premiera: 16. oktober 2019

.

Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS in MOL – oddelek za kulturo
Organizacija gostovanja: Društvo Nagib (programski sklop “Nagib na oder”), Moment in GT22, Maribor
V sodelovanju: Vilinsko mesto 2019, Narodni dom Maribor

Deli
PROGRAM
27. 04. - // DAN BOJA PROTI OKUPATORJU 2024 // dan odprtih vrat
Vstop: prostovoljni prispevki
11. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
12. 05. - 20:00 // Heroj 4.0 – Business as Usual // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €
24. 05. - 20:00 // Dobra družba // predstava
Vstop: 8 / 5 / 0 €

 

VIRTUAL TOUR GT22

Ostali prispevki

Intimni oder
Mi smo proti vojni, zato smo se teme lotili z občutkom. Mi smo proti vojni, ker smo ljudje.
Intimni oder
Tri posameznice, trije različni obrazi vojne, tri (ne)povezane zgodbe, skupni spomini otroštva.
Intimni oder
Radio Ratatata je zgodba istoimenske radijske postaje, ujete v nekem brezčasju, kjer je važno le delovati v etru
Intimni oder
Avtorska solo predstava Mihe Bezeljaka
Intimni oder
zvočni performans v živo - več-kanalna akuzmatična izvedba
Intimni oder
Mariborska premiera prvega dvojca novega cikla gledaliških esejev Takorekoč. / 25. 5. ob 20h
Intimni oder
Mariborska premiera drugega dvojca novega cikla gledaliških esejev Takorekoč. / 26. 5. ob 20h